Nog 4 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Goes, Nederland van Jan Willem, Agathe, Manouk en Fabiënne - WaarBenJij.nu Nog 4 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Goes, Nederland van Jan Willem, Agathe, Manouk en Fabiënne - WaarBenJij.nu

Nog 4 nachtjes slapen...

Door: Agathe

Blijf op de hoogte en volg Jan Willem, Agathe, Manouk en Fabiënne

06 Oktober 2018 | Nederland, Goes

'Win jouw droomreis naar Zuid-Afrika'. Zo luidde een bericht op facebook van de reisorganisatie Yourway2go. Niet geschoten is altijd mis, dus ik deed een poging, want zou toch wel heel erg leuk zijn om zo'n reis te winnen.

Een week later kregen we bericht dat de winnaar bekend was én dat WIJ naar Zuid-Afrika mochten gaan!
Ik kan me nu heel goed voorstellen hoe het voelt als je de jackpot, de miljoenjacht, de straatprijs of de lotto wint. Want zo voelde het voor ons, en nog steeds. Kippenvel. Ongeloof. Euforie. Blij, blijer en is de overtreffende trap dan blijst? Je hoort het bijna nooit. Maar je hoort ook bijna nooit dat iemand een droomreis wint. Misschien is dat de reden.

Binnen anderhalve week had ik een concept van mijn droomreis samengesteld (normaal doe ik toch meer dan een maand over het beslissen wat de route wordt als we een reis gaan maken) en al snel werden we heel hartelijk ontvangen op het kantoor van Yourway2go. Een gezellige rondleiding volgde, evenals een heerlijke lunch (met dit keer wat bolussen uit Zeeland erbij gevoegd) en natuurlijk de overhandiging van de prijs.
Wat een leuke en meedenkende mensen werken er daar! Met hun tips en aanpassingen werd de precieze route van onze droomreis al snel duidelijk. Het leek wel een snoepwinkel, wat een luxe om uit allerlei mooie en leuke bouwstenen te mogen kiezen voor onze reis. Het enige minpunt was dat we niet alles konden kiezen omdat we dan zeker een maand langer op vakantie zouden moeten.

Nu is het bijna zover. Nog 4 nachtjes slapen en dan vliegen we naar Johannesburg. We zijn er bijna klaar voor!

• 07 Oktober 2018 - 18:36

Marjan :

Wij wensen jullie een fantastische reis.

• 08 Oktober 2018 - 04:32

Nico Walschap:

Hey geluksvogeltjes, ik wens jullie een geweldige fantastische zoveelste huwelijksreis met vooral nog veel onbekende avonturen. Vooral genieten zou ik zeggen en wees voorzichtig zodat we nadien nog gezellig samen kunnen zingen en samen kunnen MTb

• 08 Oktober 2018 - 13:27

Leo En Marian:

Hi Hi, super leuke reis toegewenst en geniet ervan.
    En door jullie te volgen zijn wij er op afstand bij.
    Groetjes Leo en Marian